סדנת צלילים עיליים (overtones)

סדנת שירת צלילים עיליים (overtones) עוסקת ביכולתו המפתיעה של הקול האנושי להפיק בו-זמנית שני צלילים ויותר. שירת הצלילים העיליים היא שירה עתיקה שמקורה במונגוליה וטיבט.אנשי דת ומרפאים עממיים משתמשים בה לפולחן ולריפוי. מה זה צליל עילי? הצליל העילי (אוברטון) הוא הנשמה והמהות של הצליל . על ידי הקשבה לצליל הזה והכרות עמו, אנו מעמיקים ומחדדים את העומק הרגשי והחושי שלנו. הקול האנושי היא מתנה שניתנה לכולנו, חווית גילוי קולנו תוך הפקת האוברטונים משמעה גילוי עצמנו וניצול הפוטנציאל שלנו. שילוב שירת האוברטונים היא חלק חשוב ובלתי נפרד בתרפייה במוזיקה ותורמת להעמקת הטיפול. צלילים אלה משמשים כלי ייחודי באומנות קולית ומעשירים את ההבנה המוזיקאלית. ביכולתם של הצלילים העיליים להשפיע בכל הרמות, הקול נהפך לכלי נגינה המכוון לריפוי ויצירה. מה המפגש כולל? דרך תרגול והתנסות ביכולתנו לממש את הפוטנציאל של האנרגיה הקולית וללמוד לשלוט בתדר האישי שלנו. במפגש זה ניגע במסתורין של הקול, בהשפעתו המרפאה ובמוסיקה המקודשת. הסדנה כוללת חימום קולי, הפקת צלילים עיליים, מדיטציה בקערות טיבטיות, הדגמות שימוש בכלי נגינה שונים.

מה זה צליל עילי? הצליל העילי (אוברטון) הוא הנשמה והמהות של הצליל . על ידי הקשבה לצליל הזה והכרות עמו, אנו מעמיקים ומחדדים את העומק הרגשי והחושי שלנו. הקול האנושי היא מתנה שניתנה לכולנו, חווית גילוי קולנו תוך הפקת האוברטונים משמעה גילוי עצמנו וניצול הפוטנציאל שלנו. שילוב שירת האוברטונים היא חלק חשוב ובלתי נפרד בתרפייה במוזיקה ותורמת להעמקת הטיפול. צלילים אלה משמשים כלי ייחודי באומנות קולית ומעשירים את ההבנה המוזיקאלית. ביכולתם של הצלילים העיליים להשפיע בכל הרמות, הקול נהפך לכלי נגינה המכוון לריפוי ויצירה. מה המפגש כולל? דרך תרגול והתנסות ביכולתנו לממש את הפוטנציאל של האנרגיה הקולית וללמוד לשלוט בתדר האישי שלנו. במפגש זה ניגע במסתורין של הקול, בהשפעתו המרפאה ובמוסיקה המקודשת. הסדנה כוללת חימום קולי, הפקת צלילים עיליים, מדיטציה בקערות טיבטיות, הדגמות שימוש בכלי נגינה שונים. למי הסדנה מיועדת? הסדנה מיועדת למטפלים, מוזיקאים, מנחים, מטפלים במוזיקה ואומנויות, ולכל מי שמעוניין לפתוח את כלי ההקשבה, את היכולת הקולית ולכל מי שעבורו הקול הוא אמצעי מרפה ומרפא. סדנה זו מתמקדת בתופעת האוברטון, לכן מתאימה גם למגמות מוזיקה, קונסרבטוריונים, חבורות זמר, מקהלות, מנצחים, בתי ספר למוזיקה ואומנות. בתכנית: עבודת Healing Music בסיסית: שחרור, נשימה, תנועה וקול אוברטון – חוויית האזנה (מונוקורד, קערות טיבטיות, גונגים, שירת אוברטונים הטכניקה הבסיסית של שירת אוברטונים לימוד ותרגול * טכניקות מתקדמות של שירת אוברטונים אוברטונים והרמוניה אוניברסאלית – חוקי האוברטון , הערות נוספות: אין צורך ברקע קודם או בכשרון. הסדנה מתאימה למתחילים ומתקדמים כאחד.

למי הסדנה מיועדת? הסדנה מיועדת למטפלים, מוזיקאים, מנחים, מטפלים במוזיקה ואומנויות, ולכל מי שמעוניין לפתוח את כלי ההקשבה, את היכולת הקולית ולכל מי שעבורו הקול הוא אמצעי מרפה ומרפא. סדנה זו מתמקדת בתופעת האוברטון, לכן מתאימה גם למגמות מוזיקה, קונסרבטוריונים, חבורות זמר, מקהלות, מנצחים, בתי ספר למוזיקה ואומנות. בתכנית: עבודת Healing Music בסיסית: שחרור, נשימה, תנועה וקול אוברטון – חוויית האזנה (מונוקורד, קערות טיבטיות, גונגים, שירת אוברטונים הטכניקה הבסיסית של שירת אוברטונים לימוד ותרגול * טכניקות מתקדמות של שירת אוברטונים אוברטונים והרמוניה אוניברסאלית – חוקי האוברטון , הערות נוספות: אין צורך ברקע קודם או בכשרון. הסדנה מתאימה למתחילים ומתקדמים כאחד.